Formulář pro uplatnění reklamace do 14 dnů
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: JEZEVČÍK V SRDCI
Se sídlem: IČ/DIČ: 06965334
E-mailová adresa: muj@jezevcikvsrdci.cz
Telefonní číslo: +420 607 822 877
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení: ......................................
Moje adresa: ......................................
Můj telefon a e-mail: ...................................... ......................................
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne …................... jsem ve Vašem obchodě …...................... vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže).
Na základě ust. § 1829 odst. I. ve spojitosti s ust. §1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku využívám svého zákonného práva a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy týkající se výše uvedeného zboží. Zakoupené zboží vracím na adresu prodávajícího.
1. Datum objednání ......................................
2.Datum obdržení ......................................
3. Číslo objednávky: ......................................
4. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem ...................................... a budou navráceny zpět způsobem .............................................................
5. Jméno a příjmení spotřebitele: ......................................
6. Adresa spotřebitele: ......................................
7. Email: ......................................
8. Telefon: ......................................
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte
V ...................................... Dne ...................................... (podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
1. Faktura za objednané zboží č. (*)
________________________________________________________________________________
Obecná poučení k uplatnění reklamace Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.